ESADS en Red | Escuelas Superiores de Arte Dramático en Red

Categorías
Noticias

Mañá comezan, na ESMAE do Porto, as Dramaturxias Itinerantes 2024, que achegan textos da dramaturga portuguesa Luísa Pin…

Mañá comezan, na ESMAE do Porto, as Dramaturxias Itinerantes 2024, que achegan textos da dramaturga portuguesa Luísa Pinto e da galega Iria Pinheiro. E ao día seguinte, a actividade trasládase á ESADg!

Ide bloqueando a vosa axenda porque o evento terá lugar:

🏫 na Sala Ana Vallés da @esadgalicia
📅 o mércores 20 de novembro
⏰ ás 17h00

Vinde preparadas para…

🔸 dúas lecturas dramatizadas 🔸

…e…

🔸 un coloquio coas dramaturgas🔸

…moderado por Vanesa Sotelo.

+ ℹ️ :

A MÁQUINA DO POBO, de Iria Pinheiro

Dirección artística da lectura dramatizada: Nuria Montero Gullón.
Interveñen: Maruxa Gemperle Ares, Sandra Zarco Fernández, Sandra Folgar Martínez e Laura Pampín Sanabria.
Colaboran na dirección: Vassta Daniel Mandlate, Carlos Puga, Daniel Pregal e Noelia Vila.

Produción: ESAD de Galicia.

Sinopse: A peza teatral que asina Iria Pinheiro preséntase como un percorrido a través das dimensións políticas, emocionais e sociais da vida operativa dunha fábrica téxtil, achegándose ás distintas realidades que a compoñen. A peza rescata as voces das operarias, mais tamén das persoas propietarias, explorando as experiencias e visións que cada unha ten sobre o proceso produtivo, a súa influencia na sociedade e como o peche da fábrica vai repercutir en todas elas.

MY SUGAR DADDY, de Luísa Pinto

Direção artística da leitura encenada: Cláudia Marisa.

Assistência e Design de Som: Nuno Tudela
Intervêm: António Salgado e Catarina Rapazinho.

Produção: ESMAE do Porto.

Sinopse: Esta proposta fala sobre um relacionamento “sugar”, que consiste em benefícios mútuos entre duas pessoas, normalmente de idades diferentes, com um acordo pré-estabelecido sobre as expetativas e trocas envolvidas. Esta peça pretende alertar para os perigos deste tipo de relacionamento, promovendo a abertura de portas para a prostituição e a violência de género, onde o limite entre a sanidade e a insanidade mental se revela tão ténue que ambas se confundem.

DEBATE

Participan: Luísa Pinto e
Iria Pinheiro
Modera: Vanesa Sotelo

.
.
.
@consellocultura
@ccpvigo
@esmae_pporto
@esadgalicia
.
@iria_pinheiro_santos
@luisaisabelpinto
.
#teatrogalego
#teatroportugues

Mañá comezan, na ESMAE do Porto, as Dramaturxias Itinerantes 2024, que achegan textos da dramaturga portuguesa Luísa Pinto e da galega Iria Pinheiro. E ao día seguinte, a actividade trasládase á ESADg!

Ide bloqueando a vosa axenda porque o evento terá lugar:

🏫 na Sala Ana Vallés da @esadgalicia
📅 o mércores 20 de novembro
⏰ ás 17h00

Vinde preparadas para…

🔸 dúas lecturas dramatizadas 🔸

…e…

🔸 un coloquio coas dramaturgas🔸

…moderado por Vanesa Sotelo.

+ ℹ️ :

A MÁQUINA DO POBO, de Iria Pinheiro

Dirección artística da lectura dramatizada: Nuria Montero Gullón.
Interveñen: Maruxa Gemperle Ares, Sandra Zarco Fernández, Sandra Folgar Martínez e Laura Pampín Sanabria.
Colaboran na dirección: Vassta Daniel Mandlate, Carlos Puga, Daniel Pregal e Noelia Vila.

Produción: ESAD de Galicia.

Sinopse: A peza teatral que asina Iria Pinheiro preséntase como un percorrido a través das dimensións políticas, emocionais e sociais da vida operativa dunha fábrica téxtil, achegándose ás distintas realidades que a compoñen. A peza rescata as voces das operarias, mais tamén das persoas propietarias, explorando as experiencias e visións que cada unha ten sobre o proceso produtivo, a súa influencia na sociedade e como o peche da fábrica vai repercutir en todas elas.

MY SUGAR DADDY, de Luísa Pinto

Direção artística da leitura encenada: Cláudia Marisa.

Assistência e Design de Som: Nuno Tudela
Intervêm: António Salgado e Catarina Rapazinho.

Produção: ESMAE do Porto.

Sinopse: Esta proposta fala sobre um relacionamento “sugar”, que consiste em benefícios mútuos entre duas pessoas, normalmente de idades diferentes, com um acordo pré-estabelecido sobre as expetativas e trocas envolvidas. Esta peça pretende alertar para os perigos deste tipo de relacionamento, promovendo a abertura de portas para a prostituição e a violência de género, onde o limite entre a sanidade e a insanidade mental se revela tão ténue que ambas se confundem.

DEBATE

Participan: Luísa Pinto e
Iria Pinheiro
Modera: Vanesa Sotelo

.
.
.
@consellocultura
@ccpvigo
@esmae_pporto
@esadgalicia
.
@iria_pinheiro_santos
@luisaisabelpinto
.
#teatrogalego
#teatroportugues

Ir al contenido